Laatste daagjes thuis - Reisverslag uit Dordrecht, Nederland van Joey Stam - WaarBenJij.nu Laatste daagjes thuis - Reisverslag uit Dordrecht, Nederland van Joey Stam - WaarBenJij.nu

Laatste daagjes thuis

Blijf op de hoogte en volg Joey

13 Augustus 2014 | Nederland, Dordrecht

De laatste paar dagjes thuis. Nog even en het grote avontuur gaat dan toch echt beginnen. Over 4 dagen hang ik lekker in de lucht (of zit ik te wachten op mijn overstap in Moskou, een van de twee).

En toch ben ik behoorlijk zenuwachtig. Toch de eerste reis buiten Europa en ik weet niet zo heel goed hoe die overstap verloopt. Naja dat zie ik dan wel weer. Eerst er maar eens voor zorgen dat het boodschappenlijstje compleet is. Oftewel, wat moet er nog verzameld worden:
- Nieuwe rugtas
- Medicijnen
- Universele stekker
- Deet (tegen de mugjes)
- Handalcohol (you never know)

Genoeg te doen dus. Maar weer snel verder verzamelen!!!

  • 13 Augustus 2014 - 17:12

    Corina:

    Tuurlijk is het spannend. Je had mij eens moeten zien toen ik met Tes naar NY ging. Maar wat een ervaring zal het zijn zeg! En je reist gelukkig niet alleen. Succes met de laatste voorbereidingen Joey!! Vergeet je schijtpillen niet. Xxx

  • 13 Augustus 2014 - 17:17

    Joey Stam:

    Die pillen vallen dus onder het kopje 'Medicijnen'

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Joey

Actief sinds 13 Aug. 2014
Verslag gelezen: 631
Totaal aantal bezoekers 16320

Voorgaande reizen:

28 November 2016 - 27 Juni 2017

Down Under

17 Augustus 2014 - 21 September 2014

The China Trip

Landen bezocht: